از همان لحظه‌ای که برای اولین بار شخصی را ملاقات می‌کنید، فوراً می‌خواهید بدانید او کیست و چه ویژگی‌های خاصی دارد. به همین علت به دنبال ویژگی‌های ثابتی نظیر صداقت، مهربانی، هوش و… می‌گردید.

توجه به این ویژگی‌ها حتی به شما کمک می‌کند که بفهمید آیا مایل هستید با آن شخص رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید یا نه.

قضاوت در مورد شخصیت فرد‌، در تصمیمات مهمی نظیر برقراری روابط عاشقانه، استخدام افراد و یا قبول یک پیشنهاد کاری اثرگذار است. در ادامه ۷ ویژگی‌ جالب را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که مردم بر اساس آن‌ها در مورد شخصیت شما قضاوت می‌کنند و به این آگاهی می‌رسند که شما چه کسی هستید و چه کسی نمی‌توانید باشید!

۱-دست‌خط‌

بر اساس مطالعات انجام شده، نحوه‌ی نوشتن و اندازه‌ی دست‌خط یک شخص می‌تواند اطلاعاتی در مورد شخصیت آن فرد به ما ارائه دهد. نتایج تحقیقاتی که توسط National Pen Company انجام شد نشان داد افرادی که دست خط ریز دارند خجالتی، وسواسی و سخت کوش هستند؛ در حالی‌ که افرادی که شخصیت دوستانه و اجتماعی دارند دست خط درشت‌تری دارند.

افرادی که همه چیز را جدی می‌گیرند فشار بیشتری برای نوشتن به خودکار وارد می‌کنند، در حالی که افرادی که خودکار را نرمتر می‌گیرند و در حین نوشتن فشار کمتری به خودکار وارد می‌کنند حساس‌تر و دلسوزتر هستند.